Latest News

Gua Tengkorak di Britian Dipercaya Sebagai Markas Iblis

Saat sedang menyelam di kawqasan selam yang terpencil, seorang penyelam mencari gua dengan menemui pintu gua menyerupai tengkorak.


Lebih seram lagi, di tempat ini sering dijadikan tempat membunuh diri. Gua yang dianggap markas iblis ini terletak di Hodge Close Quarry di Britian.

Kolam tempat menyelam ini boleh diakses melalui terowong sepanjang 25 meter. Tempat yang sudah terkenal di kalangan penyelam ini telah menelan banyak mangsa selama tiga tahun terakhir.

"Gambar ini diambil di Hodge Close berhampiran Coniston di Lake District. Penyelam maut di terowong bawah lautnya dan para pendaki pun bernasib sama. Saat memutarnya foto kearah  90 darjah, gua ini akan kelihatan seperti tengkorak. Menyeramkan," kata jurugambar Peter Bardsley.

Saya menyedari bentuk tengkorak ini setelah sampai di rumah,

kata jurugambar Peter Bardsley.

 
"Para pengunjung sebaiknya mempertimbangkan tahap latihan sebelum masuk ke tempat ini. Sebanyak tiga penyelam tak berpengalaman maut disini '. Amaran tertulis di papan peringatan laman lokasi gua tengkorak ini.




Sumber: zamrispoon.blogspot.com
  • Komen yuk!!, jangan lupa centang "Also post on Facebook" :)
  • BERITA TERKINI Designed by Templateism.com Copyright © 2014

    Theme images by Bim. Powered by Blogger.